18 april 2013

TV-INSPELNING - VILKET DRÖMJOBB!

Tog en paus från skrivbordet och dess arbete igår och drog på TV-inspelning.
En av mina favorit humorprogram "Partaj" bjöd in för medverkan i TV-publiken. Jag är inte star-struck på något vis bara så intresserad av branschen i stort. Jag tycker det är helt enkelt inspirerande att se proffs arbeta. Och verkligen - de är så snabba och vana att ladda om energi vid omtagning. De levererar samma punchline med bibehållen kvalitet till följd av att vi i publiken skrattar en gång till, fast vi redan vet skämtet.
Imponerande. Det är proffsigt.
Jag har alltid gillat parodier och det här gänget är så duktiga på att fånga vad som är essensen hos offentliga personer.
Jag vill inte avslöja vem gästprogramledaren kommer att vara på söndagens program eller innehållet i någon av sketcherna. See for yourself! Kanal 5, kl 21.
Mycket nöje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar